Gmzsrcn Kızlar sezaryen doğum yaptım kırkımız çıkınca regli olmuştum günün geldi olmadım sizce normel mi etraftan olman lazımdı diyorlar bişey kullanmıyoruz ama korunuyoruz. Başına gelen var mı korkuyorum
Mom088 Gmzsrcn düzensizlikler normal canım bi süre yaşanabilir ama şüphe ediyorsanız test yapın garantisi yok Çünkü
tavsaninannesi Gmzsrcn denge tamamen bozulduğu için normal olmamanız hatta 2 seneye kadar düsensizlikler olamama normal emsirdiğiniz sürece
Gmzsrcn tavsaninannesi emziriyorum ama öyle çok gelmiyordu sütüm ilk başta oldun olman lazım diyorlar çok stres yaptım Allah’tan gelene razıyız tabi ama daha bebeğim 2 aylık
tavsaninannesi Gmzsrcn yapıyla alakalı o biraz normal ama yinr kafanıza takıp stres yapmamak için test alıp deneyin en iyisi
Eda2121 Gmzsrcn evet bende sezaryanla doğum yaptım ve senin gibi 40 insan sonra adet oldum daha olmadim araştırdım normalmiş canım hatta 1 sene bile olmama ihtimali varmış yani bu sdacee sezaryanla doğum yapanlar için normal doğum yapanlar böyle değilmiş
Prensannemm Gmzsrcn bende ayni 40 m çıktı bir kere oldum 1 buçuk 2 aydir olmuyorum normal sanırsam bizde korunuyoruz çünkü