Yasmin47 Kızlar bebegım 7 ayını bitircek karnımda hep kıpır kıpır hareketler var regly de hic olmadım korkuyorm ama kendımden de eminim ne yapsam bılemıyorum var mı başına gelen
Prensesannesii34_ Yasmin47 7 ay olacak nerdeyse benimde öyle adetime yakın daha çok oluyor kıpırtı. Eskiye nazaran azaldı ama
Smryna Yasmin47 bende de vardı canim hatta doktora gidip karnım da biseyler oynuyor demiştim. Oda bağırsaklarının yerine yerleşme süreci geçicek demisti her doğumda olurmuş normalmiş yani
Esterabimm Bende de var bu sorun🤭 hatta arkadaşım normal doğum yaptı onda da varmış. sebebini bilmiyorum henüz ama bende hamileymişim gibi hissediyorum bazen.🙄