Hanımlar iyi geceler bişey sorcam bilgisi olan var mı acaba? Bugün oğlumu (2 ay 10 günlük) kalça ultrasonu na götürdüm ve doktor gelişim geriliği olduğunu söyledi 3 hafta sonra tekrar gel Bi daha bakalım eğer yine devam ederse ortopediye yönlendireceğim söyledi başına gelen var mı bu kalça gelişim geriliği kötü bişey mi