Nerden Merhaba anneler bebeğiyle uçağa binen anneler burda mı?ben 4,5 aylık bebeğimle ilk kez uçağa bincem ve kaygılarım var. Acaba kulağına bir zarar gelir mi diye😕 doktoruna sorduk gidebilirsiniz dedi ama yine de bu konuda tecrübe etmiş annelerden bilgi almak istedim 4 aylık bir bebeğin kulağında basınçtan dolayı bir problem olur mu acaba
elifiii Nerden kalkışta ve inişte emzirmeye çalışın ya da kullanıyorsanız biberon ile besleyin. Basınç zarar vermese de canlarını acıtıyor.
Yaserinannesi Nerden hiç korktuğun gibi geçmiycek emin ol kalkarken ve inerken emzir veya emzik kullan zaten uçağın sesi sakinleştiriyor benim öyle oldu ve hemen uyudu
Deletedmom115 Nerden 1 aylıkken 2 saat yolculuk yaptık oğlumla hiçbir sorun olmadı huysuzlanırsa emzirin emzik alın yanınıza belki faydası olur
Seldabi Nerden ben 17 gunlukken ve 4 aylikken ucak yolculugu yapmistim emzik veya biberonla sut veriyosun bisey olmuyo veya kulaklrini elimle kapadim kalkarken
renkliruya Oğlum 8 aylık 6 defa uçak yolculuğu yaptık.. İnişte ve kalkışta emzirin..küçükken hep uyuyorlar sıkıntı olmuyor.. 5 aylıktı en son bindiğimizde.. Giderken Mızmızlandı ama dönüşte yine hep uyudu.. Emzik kullanıyorsa rmzikte verebilirsiniz..
ipek3407 Nerden ben çok kez yolculuk yaptım kalkışta ve inişte emziği ağzına koyup çıkarın koyun çıkarın çenesini oynatır e basınç olmaz inşallah hayırlı yolculuklar