Daha önce bu konu da post açmıştım . Memleketime geldim bir ay oldu daha önce ayağımda sallayarak uyuyan bebeğim buraya geldiğimizden beri asla ayağımda uyumuyor geziyo geziyo nerde pes ederse kucağımda uuuyo ayakta yürüyerek gece durmadan uyanıyo aslında gözleri kapalı ağlıuo kucağımda gezdiriyorum uyuyı. Zaten iştahsızdı önceden zorla az da olda bişey yediriyorum şimdi bir kaşık yemiyor ha geçer ha geçer dedim geçmiyo. Bi de emziği bıraktı çok düşkündü ucu koptu korktu. Bırakalı yirmi gün filan oldu az önce gittim yeni aldık belki düzelir diye almadı onu da 😔