Selam sevgili anneler
benim oğlum 10 bucuk aylık ve 3 günlük olduğundan beri hep devam sütü içti 4 aylıkkende sütüm tam kesildi benim bebeğim şimdi 2 gündür aşırı huzursuz çok ağlıyor çok kucak istiyor ama en tuhaf olanıda süt içmek istemiyor sadece yemek ve su gün içerisinde katı gıda yani blw ve püre gidiyoruz.. aranızda çocukları erken sütü bırakan oldu mu? Yoksa sadece bir dönem mi?