esraeylul34 gebelik şekeri varsa, dikkat emiyorsa, su fazlalığı olabilir, kaç haftalık hamile , bende de gebelik şeleri vardı aylarca diyet yaptım, tam 40 haftalıklken son kontrollü me gitmiştim, dr. suyun biraz fazlalaşmış dedi zaten o gün doğurdum, tabiki günüm, geldiği için, Doğum yaptım.