Merhaba anneler. 26martta 1 yaşında olacak oğlum var. Son 1 ay içinde 4 veya 5 kez gece aglayarak uyandi ama nasil aglamak. Kaldiriyoruz, sariliyoruz, su veriyoruz, mama veriyoruz, altini degistiriyoruz, korkmuştur diye ışığı aciyoruz yani her yolu deniyoruz yok, susmuyor. Nerden baksaniz 2 saat agliyor çığlık çığlığa. Nedendir anlayamıyorum var mi yaşayan, fikri olan? Teşekkürler.