Burcuelif Kızlar kızım 9 aylık ilk adim ayakkabısı almak istiyorum ne marka önerirsiniz. Vicco düşünüyorum kullanan varmı memnun musunuz ve kaç numara almalıyım şuan yürümüyoruz ama bir iki ay sonra inşllah yurucek 11 cm şuan da ayağı 20 alsam olurmu
CesurBey Burcuelif biz daha o kadar büyümedik ama çevremde kullananlar çok memnun inşallah bende Vicco alacağım 🙂
SevdAyaz Benim bebeğim küçük ama elticiğimin bebişi 1 yaşına girdi hediye olarak vıcco nun ilk adım ayakkabısını aldım çok memnun kaldılar. Çok rahat yürüyormuş direkt alışmış hem de tavsiye ederim o yüzden.