Serpilnese Herkese iyi geceler. E bebek sitesinde Milk Sense anne sütü ölçüm cihazı gördüm. Tükenmiş olarak görünüyor. Netten ürünün videosunu izledim bana göre mükemmel bir ürün🤣 acaba içinizde alıp kullanmış olan var mı?
anayim-ben-ana Serpilnese keşke alabilsem sütüm az mı çok mu bilmiyorum 😁 bu kararsızlık beni yıpratıyor 😄
Ayemta Serpilnese evet bayada pahali bisey 1000civari bende arastirmistim almayi dusunuyordum fakat sora unutuldu gitti
Serpilnese Elifim46 evet emzirmeden önce memeye koyuyosunuz kaç ml olduğu yazıyor. Emzirdikten sonrada tekrar ölçüyosunuz ne kadar emdiği belli oluyomuş. Videoları var izleyebilirsiniz gerçekten müthiş bişey
Serpilnese theAna emzirmeden önce memeye koyuyosunuz kaç ml olduğu yazıyor. Emzirdikten sonrada tekrar ölçüyosunuz ne kadar emdiği belli oluyomuş
Serpilnese _elmaliturtam güney kore malıymış yurt dışında kullanıp instagrama post atanları da gördüm içim gitti ya çok güzel bişey