Merhaba canim, emzirirken ağlıyorsa sütün ya cok yavas ya da cok hizli geliyor olabilir. Süt akışında ki hiz bebegi kizdirabilir. Emzirme oncesinde elektirikli pompa ile sagmani tavsiye ederim , daha rahat emecektir.
Her emzirme sonrasi once dik vaziyette gazini cikart.
Sab simplex ilacını önerebilirim.(gaz damlasi)
Gaz masaji bize cok iyi geldi
(mustela yag ile yapiyorum)
Birde rezene+kimyon kaynatarak içebilirsiniz sutunuzden bebege geçer ve gazi engeller