Nesli1234 Bebeğim 7 günlük oldu. Göğsümü tutamadı ilk günler. Süt sağdım göğüs ucım çıktı biraz ama hala ememiyor, düzelir mi acaba var mı böyle Bi durumla karşılaşıp emmesi düzene giren,
Elay30 Nesli1234 benimde bebeğim doğduğunda meme reddi vardı göğüs ucum olmadığı için.mememi tutamadığı için mastit oldum. Silikon uçlarla denedim olmadı alamadı yine ve o çektikçe süt gelmediği için göğüslerim tıkandı.Memeyi tutmuyo diye sağmaktan sakın vazgeçmeyinki mastit olmayın. Lansinoh un meme ucu çıkarma aparatı var minik pompa gibi bişey. Onla ucu çıkarıp hemen ağzına veriyodum bikaç gün o şekilde almaya çalıştı ve bi anda meme reddi geçti. Ayrıca memenizi almadan sakın biberon ve emzik vermeyin. Memenizi alınca da sürekli memenizde kalsın gerekşrse 1saat 2 saat.Memenize iyice alıştıktan sonra emzik ve biberon deneyebilirsiniz.ben çok üzüldüm çok kafama taktım takmamaya çalışın çünkü geçecek bunları yaşayan ilk siz değilsiniz sonda siz olmayacaksınız. İnanın vazgeçmeyin hepsi geçecek
Gifk Nesli1234 benim kızım da başlarda ememedi (göğüs ucum çıkmamıştı gümüş kapak ve pompa ile sağa sağa çıktı) hatta sarılık oldu. Mama takviyesi yaptık hatta ama sonra direttim biraz mama vermedim şu an tam bir meme delisi😄 düzelir yani inşallah.
Nesli1234 MehZey silikonlu denedim ama öyle de tutamadı 🙄 tutunca az emip ağlayıp bırakıyor. Şaşırdım napacağımı. Çene kasları daha gelişmediği için mi acaba diye düşünmeye başladım. Zamanla düzelir mi onu merak ediyorum. İnşallah düzelir🙄🙏🙏
Havuctursusu Merhaba benimde gogus ucum kucuktu gumus kapak kullandim. Bu sayede acı ve sızısı azaldi, ayrıca gogus ucumu cikartti. Birde elektrikli gogus pompası (lansinoh) gogus ucunu büyütüyor. Sık sık sağım yapmanızı öneririm hem sutunuzu arttiri. Hemde ucunu çıkartır.
Nesli1234 Havuctursusu aynen sağıyorum süt. Ucu çıktı biraz tutuyor memeyi biraz emiyor ağlayıp bırakıyor sonra krize giriyor. Süt az geldiği için mi bilmiyorum ama sinirleniyor. Ben de takmaya başladım tutamayacak mı diye 🙄
Havuctursusu Nesli1234 sütünüz az geliyor olabilir ya da tam tersi tazyikli geliyor olabilir. Biberon kullanmış miydiniz? Oda meme reddine yol açar. Ben sırf bundan korkma emzik bile vermedim😅
MehZey Nesli1234 sen pes etme ve biberona da alıştırma şırınga ile sagdigin sütü ver sarılık olmasın sık sık emzir eğer vaktinde dogduysa çene kaslarında sıkıntı yoktur merak etme