Merhaba kızlar :) doktorumuz bizi şu şekilde yönlendirdi:
ilk uykusundan uyandıktan sonra 10-11 gibi kahvaltı.
sonra aralarda eline meyve veriyorum, bisküvi falan yada yoğurt )ama yoğurtu sevmiyor çorbalarda veryorum onu) belki..
Öğlen uykusundan uyandıktan sonra 14-15 gibi kıymalı birşey ( köfte- patates vb)
Gece uykusuna uyumadan 1 saat önce falan da çorba. :)
ama daha baklagillere falan başlamadık. Tropikal meyvelere de başlamadık.