BirAnneBirBebekkkKk Şuna inanıyorum ki her bebek değişiktir onun ilerde düzeleceğini de beklemeyin bence diyorum ya ben iki tane çocuk dogurdum benim oğlum 40’ı çıktıktan sonra saat 11:00’de gece yatar da sekize kadar kalkmazdı ama benim kızım şu an yedi aylık bugüne kadar uykusuz hep yarım saat yarım saat kalkar saat başı kalkar yarım saat sallarım sallarım tek bir seste hemen uyanır hiçbir şey olmamış gibi tavana bakar sanki ben uyumuşum ya o derece sinir oluyorum ama yapacak bir şey yok sağlıklı olsunlar da