ilkemahsen hipp mamayı tavsiye etmiyorum içinde böcek ayağına benzer tuhaf parçalar var ve bunun üzerine çok sayıda şikayet almış söz konusu bebekler olunca iyi araştırın derim, Aptamil benim bebeğimde gaz ve kabızlık yaptı çocuğumun bağırsak düzenini bozdu resmen, bebelac Gold da vadedilenin altında kalıyor bebivita kullanmadım ama iyi bir mama değil diye duymuştum en çok memnun kaldığım mama Bebelac ( normal sarı kutulu olan ) bebeğimin çok şükür ki bağırsakları normale döndü gazı sancısı geçti kakasını yapıyor kilo ve gelişimi de normal