Merhaba, oncelikle her emzirme sonrassi dik vaziyette tutarak gazini cikartmanizi öneririm, gazi var ise sab simplex ilacını doktorumuz önermişti, bize iyi geldi. (4 kere 6-8 damla) onun dışında atak döneminde bebekler huzursuz ,uykusuz ,ve memeyi reddedebilir, birkac hafta sürüyor, daha sonra düzene giriyor. Gaz mesajını öneriyorum. Bize cok yaradı.
Sizde rezene ve kimyon kaynatarak içerseniz sutunuzden geçecek ve gazi engelleyecektir. Mama kullanıyorsanız oda gaz yapar, sutunuz az ise sağanak çoğaltıp mama+süt gitmenizi tavsiye ederim.