Benim bebeğim de 2 ayından beri kakasını yapmasında sorun yaşıyor. Öncesinde günde 3 kere falan yapardı sonra birden kesildi. Bir gün yapıyor bı gün yapmıyor şeklinde ilerliyorduk. Şimdi iki güne çıktı iki günde bir yapıyor. Biogaia da kullanıyoruz uzun süredir. İlk zamanlar yapamayınca ıkınırdi. Simdi yapmak için ikinmiyor bile. Gaz çıkarıyor ama kaka yok. Başını bekliyorum dört gözle kaka yapsın diye. İki sefer yüz üstü yatırdım yastığa gazını rahat yapsın diye o sıra yaptı kakasını dün. Bakalım bugün yapması hala. Yarına Allah kerim. Beklemedeyim. 🤷