merveee69 benim bebeğimde her gün bir sürü yapardı birden kesildi. Doktor normal dedi şimdi 2 3 günde bir yapıyor. İlk zamanlar yapamayıp ıkındığında çay kaşığı ile zeytinyağı verdim doktor ver bir şey olmaz demişti. Verince yapar rahatlar dı şimdi yavaş yavaş kendi öğrendi yağsız yapıyor ıkınmıyor