Meldi2 3 14 günlük bebeğim var iki üç gündür akşam oldumu çok ağlıyor saatlerce karnı tok altı temiz gazını alıyorum sürekli sallıyorum gezdiriyorum bir türlü susmuyor hastaneye de götürdüm hiç bir problemi yok neden böyle yapıyor kafayı yicem