Zeynepfjkkkkkk Kızlar 9 ay önce takıldı Son 3 gündür kanamam var Doktor a gittim kayma falan bir sorun yok dedi Ama kanama her geçen gün artıyor adet gibi yaşaya var mı
Annesirintugceuzun Zeynepfjkkkkkk Bende de adet sonrası 1-2 gün az az geliyor. Kontrole gittim kayma yok. Doktor normal dedi. Aşırı bir kanama oluyorsa bence başka bir doktora daha görünün. Bazısına yaramıyor spiral. Ne yapmanız gerektiğini sorarsınız doktora. 🤦🏻♀️ Bu cumartesi saat 21:00 da kadın doğum uzmanı ile Happymomapp instagram sayfasından canlı yayın yapacağız. İsterseniz canlı yayın sırasında da sorabilirsiniz . 🤍
Mom076 Zeynepfjkkkkkk canım benım kanamam 15 gun sürüyor 10 gun sadece lekeyle başlıyor son 5 gun alırı kanamam olur af edesınız ped dayanmıyor gunde 10 kere degıstırıyorum gıttım doktora normal dedı zaten hormonlu spıral kanama cok oluyor dedı sma bel agrısı karın agrısıda cabası🙄🙄🙄
Mugeela44 Benim bi yakınıma olmuştu. Kanaması 1 hafta sürdü ama böyle dolu dolu doktor ona kaymamış demişti ama meğerse kaymış ve bi sorun oluşmuş bence siz yine de ne olur ne olmaz başka doktora da gözükün..