Defnelina27 ah canım sağmakla ve emzirmekle o gögüs eğer boşaltılamadıysa ateşin çıkar evet.
Benimde 39.3 olmuştu gece. Çok kötü bir halsizlik , titreme ve ateş. Ben hemen genel cerrahiye gitmiştim. Ateş çıktığına göre antibiyotik alman gerekecek. Doktor hemen eliyle bakıyor yazıyor süte geçmeyen antibiyotik yazıyor. Hiç vakit kaybetme 3yada 4 güne geçer. Sen o gögsü sağmaya devam et biliyorum çok büyük bir ağrı. Doktor bana soğuk kompres yapsaydın koltuk altlarına ve boynuna dedi. Yüzünüde yıka. Sıcak duşa girme artık ateş olduysa. Hemen git çok kolay tadavisi ilaçla boşuna acı çekme. Çok geçmiş olsun.