Kızlar merhaba benim 4 aylık kızım var dün 4. Ay aşılarını oldu ekstradan da özel rota aşısının 2. Dozunu oldu demir takviyesine başlamamız gerektiği söylendi saglıkocagının verdiği damlayo degilde kendim eczaneden ocean microfer damlasını aldım bugün saat 1 de 6 damla olmak üzere verdim 6 ya akdar hiçbişeyi yoktu saat 6dan snra sürekli ağlamaya basladı karnı agrıyor belliki ishal olmus acaba demir damlası dokunmuş olabilir mi bu damladan basına böyle bişey gelen oldumu fitil attm ama hala aglıyor 😞