Annesibebisi Kızlar doğum yaptım sezeryan 6 ay oldu ama adet olmadım normal mi ? Bi de vajinal kuruluk yasayı var mı:(
Elam123 Annesibebisi normal diye biliyorum . Bir yıl bile olmayan var. Eltim 6 aydır sizin gibi olmuyor. Yani normal.
elifiii Annesibebisi 4 ay olacak haftaya. normalmiş regl olmamak. Ama benim de vajinal kurulugum var ve epey zorluyor.😔
Nehirce Annesibebisi doktorum kontrolümde emziren annelerde 6 ay y da 1 yıl adet olmamak normal telaşlanma demişti.
Aliveannesi Annesibebisi normal canım bende doğum yapalı 1 hafta sonra 4 ay olcak olmadım ama benim doktorum demişdi zaten tamamen anne sütüyle besliyorsan bebeğini 1 sene bile olmaya bilirmişim gerçi 1 senede çok fazla 🤦♀️
Deletedmom345 6 buçuk ay sonra oldum dün bitti şükür. Doktorum 1 yıla kadar normal endişelenme bende 9 ay sonra oldum demişti.