Dedinaber benim 1 senedir olmuyor valla çok rahatım, emzirirken bir de Regl olmayı düşünemiyorum, zaten demirim düşük. Bebeğim alerjik emzirmem gerekiyor. Kilo verememek onunla alakalı değil bence tam tersi emzirmek kilo verdiriyor ama illa istiyorsanız bir doktora danışın 1 yıla kadar olmamayı normal karşılıyorlar