Benim bebeğim 6. Ayına kadar fışkırır şekilde emdiği sütü kusuyordu ve 6. Ayında öğrendim ki inek sütü alerjisi varmış(laktoz).dikkat edin emziriyorsanız inek sütü içeren tüm gıdalardan uzak durun eğer mama ile besleniyorsa özel mamaları var bulup alın derim