Luisluis Merhaba kızım Nisan’da 1 yaşına girecek ve yürümek üzere. Ayakkabı olarak nasıl birşey almalıyım? Sandalet mi spor mu? Tam yaz geliyor spor ayakkabı rahatsız mı eder diye düşünüyorum.tecrubeli anneler lütfen yardım edin 😀
Nil614kara Luisluis Sandalet tarzı olabilir önü kapalı ama yanları açık ben öyle tercih etmiştim trendyoldan bakablrsnz aslında.
Cheddar Luisluis ben kifidisten aldım yumuşacık hafif ayakkabı. Sandalette var ama şuanda normal günlük ayakkabı aldım. Vicco, sanbe de bakabilirsiniz
saripapatyaaa Luisluis biz polarisin ilk adım ayakkabılarından aldık gayet rahat etti hem hafif hemde 5 noktalı 😊
Cheddar Luisluis yanları açık olacağı için haziranda sandalet iyi olur.nisanda malum yağmur falan yağıyor
BirVeraAnnesi35 Luisluis vicco yla başladım çokta güzel modelleri var bir araştırın yazlık çok güzel şeyleri var