Anne80 Kzlar hazır indirim varken alayım diyorum kameralarınız nasıl çok pahalı bişey alamam kullanıp memnun kaldgnız ürün var mıdır varsa söyleye bilir misiniz
Bskulku Anne80 ben xiaominin 360 kamerasını kullanıyoruz. Harici bi ekran yok telefondan izliyorsunuz. Gayet hızlı gecikme olmuyor internet bağlantısı iyiyse kopma falanda olmuyor. Tek sıkıntısı ya yedek telefon olmalı yada telefonunuz sürekli onu izlemeli 🙈 ben evde olan başka bi telefonla izliyorum. 230 tl ye falan almıştım
Sanemsoz Bebevo kullanıyoruz yaklaşık 1 yıldır gayet de memnunuz elimiz kolumuz.1 yıl önce uygundu fiyatı şu an ne kadar bilmiyorum
gunescanilhan Biz henüz ihtiyacımız olmadığı için erteledik ama eşim araştırdı motorolada 2 çeşit var 300 ile 500 TL arasında olduğunu söylemişti servis sıkıntısı da yokmuş diğerleri uzun süre serviste bekliyormuş Motorola max 2 hafta içinde sorun çözüyormuş
Meryemtuysuz Ben xioami ev tipi 360 derece dönen kamera aldım 230 tl ye çok memnunum hareket sensörü var bildirim geliyor ve tam dönüyor gece görüşü var gayet memnunum