Merhaba sütünün az olması cok normal, bol bol elektrikli pompa ile sağmanı öneririm ve şırınga ile vermeni öneririm. Biberon kullanımı meme reddine yol açar.
Sık sık emzirirsen süt kanalların açılacaktır. Eger biberon ile verdiysen mamayi, oradan rahat rahat cektigi için mamayi , seni emerken süt akışı az olduğu jcin ağlıyordur.
Yeni dogan için emmeye belli bir sure yok. Bebek ne zaman isterse o zaman emzirmen mantıklı olur. Cunku bazi bebeklerin emme kuvveti yuksek oluyor 5dk emiyor yoruluyor bazısı 15 dk emiyor . ( bebekten bebege degisir) o yuzden sık sık emzirmeye gayret et.