ikiKudurukAnnesi uyku uykuyu çeker canım gündüz uykularını düşürme. Kızım maşallah sübhanallah akşam 9 sabah 8 de kalkar. Nasıl başlarsan öyle gidersin. Bebeğini akşam 8 9 de yatır uyandığında sakın alma nasıl uyitiyorsan al kucağına öyle uyut ilk zamanlar zor olur ama alisicaktir. Işık hep kapalı olsun sakın o ışığı açma. Bazen kızım uyanıyor henüz yatmamış oldugum zamanlar ağlıyor hiç odaya girmiyorum bile 1 2 dk agliyo geri uyuyo daha sonra uykuya daldigini düşününce karnını doyuruyorum hiç uyandırmadan. Bu şekilde dene ilk zamanlar zor olucak ama alisicaksiniz ikinizde…