Bebegim_28 4 aylık kızım bugün aşı oldu. İnternette ağızdan ve nakattan diyor ordan ölçüyorum 38 38.5 39 çıkıyor diğer yerlerdn 37 falan çıkıyor bi de kulak arkası yüksek çıkıyor. Siz nasıl yapıyorsunuz acaba 🤷♀️
Prenses_annesi22 Bebegim_28 canım bızımde boynundan ölçünce 37,5 koltuk altı 36 cıkyo doktora gttık 2 gün önce doktor eski tip koltuk altı derecegı kullam koltuk altı atesını baz al dedı gerisine takılma dedı
OncedenGurme Bebegim_28 doktorumuz makattan öneriyor. Genelde kulaktan ölçüyorum. Yüksek çıkarsa makattan da ölçüyorum ona göre şurup, fitil vs veriyorum
_elmaliturtam Koltukaltı en garanti diye biliyorum ben ordan olcuyorum. Birde hangi ateş olcerle olcuyosunuz eski tip olanla mi
Bebegim_28 _elmaliturtam yok eski tip değil normal temas ettirerek ölçülen var ya uzaktan mı oluyor ondan var
_elmaliturtam Bebegim_28 anladım. Eski tipleri daha iyi diyorlar genelde sonuç açısından da oyuzden sordum
Mayisannesi34 Bebegim_28 eşimin çalıştığı yerde iş yeri hekimi bu şekilde daha doğru olduğunu söylemiş canım 😊
Bebegim_28 Mayisannesi34 çok teşekkür ediyorum bu bilgi için 😊😊1 haftaya kadar kendi doktor kontrolümüz var mutlaka bu bilgiyi sorayım hiç aklıma gelmemişti 🤭🤭
11866380 _elmaliturtam evet ya eski tip olanlar temassızdan daha iyi sonuç veriyormuş aldıktan sonra öğrendim
Mlkko Ben makattan ölçüyorum. Bizim doktor da bebekelrde en garanti ölçümün o olduğunu söyledi. Geçen hafta aşı olduk o zaman denedim koltuk altı makattan daha düşük çıktı
Bebegim_28 OncedenGurme makattan yüksek çıkıyordu gece bende 4 saat ara ile iki defa calpol verdim şimdi iyi çok şükür 😊ilk ateş deneyimimizi de atlattık 🤭