Esraesma0109 3 aylığız, bizim de 2,5 ayda kabul etmeye başlamıştı. Valla nasıl oldu dersen sabırla sürekli emziği iteledim ağzına öyle aldı. 4 farklı emziği var, ikisi aynı marka, diğerleri farklı. Tipleri de farklı ama hepsini alıyor ağzına. Bence markayla ilgili değil sabırla alakalı. Tokken ve uykusu olduğu anda vermen lazım. Yoksa onun yiyecek olmadığını anlrsa morali bozulabilir.