Mom070 Aslanseri Fazla beslemiş olabilirsiniz. Yatarak emzirmeyin biraz dik şekilde emzirin hemen de kucağınıza alıp gazını çıkarmayın biraz bekleyin.
MutluYaprak Aslanseri sizin sütünüz hızlı bir şekilde geldiyse veya çok emdiyse olabilir emzirirken başı vücudundan biraz daha yukarıda olması gerekiyor bunlarda sebep olabilir
elfymn Bilgim yok üstte kalsın . Umarım önemli bişey değildir canım yok mu doktor mesaj falan atıp sorsan
Aslanseri elfymn canım kaynanam diyorki çok fazla süt vermişim diye burnundan atmış galiba bize kendini çok sıkıştırıyor bebeğim🤔