Biz de haftaya 20 aylık olacağız, sabah 07:30 08:00 gibi uyanır 09:30 gibi kahvaltı yaparız, ortalığı toplarım kitap okuruz 12:30 gibi öğlen uykusuna yatar, 14:00 te yemeğimizi yeriz çorba ya da pilav olur genelde, parka gideriz babası gelir onunla oynar akşam yemeği meyve oyun kapanış 🌺hoparlörden yüksek sesle şarkı dinliyoruz bayılıyor, hatta en ummadıklarımızı ezberlemiş, konuşmaya çabalıyor çok komik oluyor tabi :) boyalar aldım oyun hamuru aldım onları oynuyor ama bu ara favorisi çıkartmalı kitaplar sürekli onu yapıştırmak istiyor aldık birkaç tane , adeda öğrenme setini çok sevdi birlikte onu okuyoruz hikaye uyduruyorum ordan, legolara bu ara ilgi duymaya başladı, böyle böyle zaman su gibi akıyor çok yemek seçer oldu iştahı kapandı bıraksam makarna pilavdan başka bişey yemeyecek kilosu 12 ama boyunu uzun zamandır ölçmüyoruz