Arkadaşlar iyi akşamlar 10 günlük bi oğlumuz var çok şükür, sürekli emmek istiyor, emziriyorum sonra gaz sancısı başlıyor rahatlamak için tekrar emmek istiyor uyumak içinde emmek istiyor, ne yapmam gerektiğini bilemedim. Cevaplar icin şimdiden çok sağolun