Küçücük biberon oluyor ya ona koyuyorum ek gıda verirken yanımda duruyor gerekirse öğürme falan olursa yedirirken ara sıra sunuyorum içerse bikaç yudum, daha sonra yemesi bitince eline veriyorum biberonu nekadar içerse içiyor. Ara sıra yine altını değiştirirken falan veriyorum bikaç yudum daha alıyor hem oynuyor biberonla