DoruKalpp Bebegim aynisini yapıyordu. Hatta kuvozde kaldığında acaba dedim dusurduler mi naptular dedim. Bebegimi takip ettim bi sure. Uykudan bi ciglikla sicriyir bağırarak kucagima aliyorum ama eller havada sert bi sekilde. Sonra agliyor zor susturuyor falan. Sonra fark ettim ki kaldırdığımda ya agizdan ya da pırt olarak gaz çıkartıyor. Aniden gaz gelince yapıyormuş. 2 aylıkken cok oluyordu bu. Simdo 3 ay 8 gunluk cok cok nadiren oluyor. Bizdeki böyleydi.