Biz de 3 ay 16 günlüğüz. CE ee oynuyoruz , Odaları ve eşyaları tanıtıyorum kucağımda, zeka kartları gösteiyorum onlarla ilgili konuşuyorum varsa şarkı söylüyorum , çıngırak veriyorum eline tutmak istemezse ben oynuyorum karşısında , oyun halısına koyuyorum oyuncakları tutmaya çalışıyor. Büyük hikaye kitapları var arada bir açıp okuyorum o da resimlerine bakıyor. Birşey yapmadığımız zaman da muhabbet edtmeye çalışıyorum ya da anakucağında otururken beni izliyor. Fırın poşetini hafif şişirip eline veriyorum çok güzel ses çıkıyor onunla oynuyor. Çok oyun bilmiyorum ama böyle vakit geçiriyoruz biz. 😊 Takipte kalayım ben de güzel şeyler çıkar eminim 🌺