Merhaba hanımlar.. bir arkadaşım var aynı zamanlarda doğum yaptık bebeğine anne sütü veremedi.. benim de sütüm var ve her gün fazlasını 100 cc kadar sağıp buzluğa koyuyorum. Buzluktaki sütlerimi ona vermek istiyorum ama 8-9 saatlik bi mesafe var aramızda. Köpük içine buz koyarak göndersem olur mu 8-9 saat gider mi çözünmeden? Aranızda deneyen var mı bilgi verirseniz çok sevinirim..