05ay05az20e1sra14na9di3r27 Kızlar diz kapagimin ici ağrıyor. Böyle sey gibi sanki içinde kulunç var ama kıramıyor gibi🤦🏼♀️ oturup kalkarken zorlanıyorum katlarken ağrıyor Böyle ağrı yaşayan var mı sebebi nedir ya😥
YasemiNYagmur1 05ay05az20e1sra14na9di3r27 annem de vardı oturup kalkarken özellikle daha çok ağrırdı ve kalkerken yanlış bi hareket yaparsa kitlenirdi ortopediye gitmişti dizlerinin kemiğinin arasındaki suda azalma olduğunu söylemişti doktor
YasemiNYagmur1 05ay05az20e1sra14na9di3r27 tedavisini çok hatırlamıyorum neler yaptı falan ama şimdi hiç yok