0cerenk2 Kızlar 27 aralıkta normal doğum yaptım, 2 ay 11 gündür kanamam devam ediyor, doktorum çağırdı fakat bebeğimi bırakıp gitmek istemiyorum, böyle uzun süreli kanama yaşayan oldu mu lütfen bilgilendirir misiniz🙏🏻
Muverrih 0cerenk2 Hiç duymadım ama bu gibi durumlarda hemen doktora gidilmesini öneriyorlar mutlaka gidin.
ArenCan 0cerenk2 28 Aralık’ta sezaryen doğum oldum 20 gün falan sürdü benim kanamam. Normal doğum olsa bile normal değil bence bu kadar kanama
0cerenk2 Muverrih etrafımda çoğu kadın 40 a kadar bile kanama yaşamadı, bi sıkıntı olduğunun farkındayım, bi şekilde gideceğim ama belki yaşayanlar varsa önerileri olur diye yazmak istedim😔
0cerenk2 ArenCan bende tedirginim umarım bir sıkıntı yoktur😒 34133 doktora gittiniz mi peki hiç merak etmediniz mi yani sebebini
34133 0cerenk2 gidemedim çok gazlı ve huysuz bir oğlum olduğu icin ama doktorumu aradım danıştım aksi birşey varmı diye sordu yok dedim anlattım herşeyi sorun yok o zmn dedi ama fırsat bulursan bi kadın doğuma görün 🌼
0cerenk2 34133 bende bırakıp gidemiyorum gitmek istemiyorum😔 ama sanırım için rahat etmeyecek bu şekilde de😒
34133 0cerenk2 bence çocuğunuz biraz büyüsün 1 2 hafta kadar bekleyin sonra bebeğinizle gidin randevu alıp
0cerenk2 Babyneva acaba rahim kendini mi toparlayamıyor anlayamıyorum, normal doğumdan sonra böyle bi durum olabiliyormuş Kubraaa1 bende kesilmesi için bir an önce gidip ilaç alacağım, artık halim kalmadı çünkü, çok zor bi süreç
Kubraaa1 0cerenk2 3 aydan fazla süre kanamam sürdü en sonunda doktora gittim ilaç verdi onu kullandım kesildi şükür
0cerenk2 34133 75 gün sürdü canım bitti çok şükür kanamam, doktora da gitmeye vaktim olmadı hiç malesef