Dilek00 merhaba, göğüslerinizi sağmak süt üretimini ve tazyiği artırır. Süt üretiminin kontrolsüz artması mastite sebep olur. Tazyiğin artmasıyla da bazı bebekler baş edemez, meme reddine sebep olur. Sütünüz yeterli ise hiç sağıp düzenini bozmayın. Zamanla vücudunuz bebeğe ne kadar süt gerekli olduğunu öğrenip ona göre üretim yapmaya başlayacak ve göğüsleriniz yumuşayacak. Ayrıca sagdıgınızda gelen sütle bebek emerken gelen süt aynı değildir. Sağdım az çıktı diyip kendinizi bosyere üzmeyin, stres yapmayın. 13 aylık olmak üzere oğlum toplasan 5 kez sagmamısımdır.