MinikBugram Güzel anneler bebeklere zeytinyağ sürmek için asitini çıkarmak gerekiyormuş. Biraz araştırdım internetten bazı siteler kaynatma bazıları benmari usülü diyor tecrübeli anneler siz nasıl yapıyorsunuz 💓
sonsuzmutlulukkk MinikBugram ocağa koy hafif ısınsın parmagin o sıcaklıkda yanmasın o zaman asit gidiyor