Bu gün öğlen aşı yapıldı hiç durmuyor ne yapabilirim bı fikri olan var mi?
Calpol verebilirsiniz
Zirem colpol verdim ateşi düşmüyor elini kolunu devindirdikce ağlıyor 😭
3 aylıkken sadece rota aşısı oldu kızım ateş yapmaz diye biliyorum siz hangi açıları oldunuz