1203gb ayak basma yeri olmamasını avantaj olarak görüyorum. Oğlum kesinlikle ayağa kalkmaya çalışır ve düşerdi. Sandalyeden çok memnunum, oda oda bile gezdirdiğim oluyor. Gecen acil ütü yapmam lazımdı, oğlum yerinde durmadığı için hemen ona koyup ütü odasına taşıdım. Oldukça pratik ve temizliği inanılmaz kolay. Kendi minderini almanızı tavsiye ederim. İçi şişme. 5,5 aylıkken kullanmaya başladık epey şişirmiştik, oğlum 13 aylık olmak üzere boyutuna göre havasını indirdik. Kılıfı kesinlikle leke tutmuyor ve çok hızlı kuruyor.