Merhabalar, bebeğimi evdeki tartımızla tartıyorum arada önce ben çıkıyorum sonra bebeğimle çıkıyorum aradaki farkı bebeğimin kilosu oluyor. 3 gün önce tartıldığımla bugün arasında 200 gram vermiş görünüyor çok üzgünüm evde bizim yöntemle tartıp doktorda daha yüksek kilo çıkan oldu mu🥺