Asminko345 Kızlar oğlumda süt protein alerjisi var kanlı kaka yaptı doktora götürdüm doktor raporlu mama verdi ve ne yazıkki tadı berbat kapağını açtığımdaki kokusu hele 🤮 Hem meme hem mama veriyorum ama bu mamayı istemiyor ağlıyor napıcam ben 🤦♀️ Sütüm doyurucu değil malasef yağlı değil 🤦♀️ Şaşırdım kaldım fikir olan?
Rainbow Asminko345 mamayı vanilya şurubu ile tatlandırabilirsiniz , ben öyle yapıyorum bu sekılde içiyo
Ayazingo Asminko345 bende neocate kuşanıyorum 2 gün doğru düZgün içemedi ama alışıyor sonra ki alıstıda zaten ben vanilya şurubuna karşıyım çok sağlıklı bılmuyorum
Rmys Asminko345 aptamilin progamin asını tavsiye ediyorum neocateyi içemedi bebeğim kustu sürekli ama aptamilin alerjji mamasını harika içti
Asminko345 Rainbow Eczaneye söylediğimde verdikleri raporlu mamanın çileklisi vanilayalısı be kakaolusu varmış Pazartesi doktoruma gidip söylemem gerekiyor Ben vanilya şurubu istedim doktorun yazması gerekiyormuş