Esim eczaneden almis.Kullanip faydasini goren oldu mu ?
Baby01 ben kullanıyorum canım biraz işe yarıyor
Baby01 bende çok işe yaramadı o tür çaylar. Su tüketimi en önemliis
Baby01 kullandığım çaylar içinde en iyi gelenlerden
Sevdamavi kac bardak iciyorsunuz
Baby01 üstünde yazması lazım canım ben bir bardak içiyorum 2 bardak içilebilir
Senacay aa cok sevindim hadi insallah