Birprensannesi12 günde 5-6 adet dolu çişli bez alırsanız yeterlidir.
mama için tavsiyem her emzirme sonrası kaşıkla verin. Biberonla verirseniz emme duygusunu tatmin eder, meme reddi yapabilir. Hem de sırf emmek için fazladan mama yemiş olur. Aç olmazsa kaşıkla yeme eziyetine katlanmaz. Her emzirme sonrası vermekte anne sütünden eksik kalanı tamamlar ve bebek anneden uzaklaşmaz. İlk 1,5 ay meme+mama gittik .