Happymamss ilk reglinden sonra - ki bu benim 8 ay sonra olmuştu - biraz indi ama o göb3k asla dümdüz olmadı 🤦🏻♀️ ama zaten benim hep göbeğim vardı eskiden de şimdi daha bi belirgin oldu 🤷🏻♀️
Spor yapılmadığı sürece gitmiyor.. Ben korseyi 2 3 ay kullanabildim anca 🙄
Ama asla takmıyorum, sağlık olsunn süt olsun 😅🍀