Bilemedim ben 9 aylikken bir hafta isyerinden calistim sabah 9 bucuk aksam 6 bucuk kapida karsiliyodu cirpinarak. Ama arkadasim 6 bucuk aylikken birakmisti o da seninle syni seyi soyledi iki gun hic pas vermemis minnos:) Cocuk psikologuna mi ne danismisti hergun gulumseyerek ise gittigini aksam gelecegini soyle ve sakin farkli saatlerde gelme demisti. Soyle dusun esin hergun ise gidiyor degil mi bebek bu duzene alisti gidip geldigini biliyo. Simdi sen bi anda kayboldun anlamaya calisiyo ise giderken huzursuz gitme bir de sakin kacma gerekirse kapiyi birlikte kapatsinlar sana🌸
ama iki aya gidiyosun diye aglamaya da baslayabilir 9. Ayda ayrilik kaygisi basliyo cunku bnaa doktor 6.ayda basla tam zamani demisti. 14 bucuk aylik oldu hala evden calisiyorum ve cagirsalar cocuga travma olacak kadar baglandi bana🤦🏻♀️